Crisis- en issuecommunicatie

Dat overkomt ons nooit! Waarschijnlijk hebt u dat ook al eens gedacht, net als veel van onze klanten… Gelukkig hebben beide dames van CCStrategies meer dan 30 jaar terreinervaring, zowel in de rol van communicatiemedewerker/manager als in de rol van adviseur.

Dankzij hun unieke ervaring met herstructureringen, fabriekssluitingen, milieuproblematiek, zware ongevallen, fraudezaken, enz. kunnen ze zeer kort op de bal spelen en operationeel mee de crisiscommunicatie uittekenen.

CCStrategies staat ook in voor de juiste voorbereiding om de reputatie van uw bedrijf te vrijwaren.

Wat houdt dit zoal in ?

 

  • Strategisch advies voor, tijdens en na de crisis op het terrein
  • Crisisscenario’s, beoordeling van de kwetsbaarheid, crisishandboek, crisiscommunicatieplan, crisisscenario’s, waarschuwingssystemen, training van frontliniemedewerkers
  • Crisistraining, desksimulatie en levensechte crisissimulaties
  • Herziening van het crisiscommunicatiehandboek
  • Herstelprogramma’s en bijwerking van procedures
  • Product recalls, klachten van consumenten, juridische kwesties, activisme

Heb je vragen over crisis- en issuecommunicatie?